förlåt..

Jag är jätte ledsen att jag inte uppdaterat så himla bra. Ja. Men vet ni? Jag har ingenting jag kan skriva om. Är helt svart och tomt i huvudet på mig. Jag är helt jävla slut. (Ursäkta mitt uttryck men just så är det) Är så trött så jag känner bara för att börja gråta. Så frukansvärt trött är jag. Praktik hela förra veckan 10-16 direkt efter stort sätt varje dag, träna. Sen hem äta, duscha och sova. I helgen har jag vart på dommar kurs från 9-16 och det vart sent både i fredags och igår så jag är helt död.

Måste vila upp mig. Måste få tänka på det ena och det andra. Måste verkligen få tillbaka lusten till allt. Jag har inte bara tappat lusten till att blogga, har även tappat lusten till att göra det jag lever för! Jag förstår inte. Har kommit in i någon "depp-period" har så sjukt mycket i huvudet nu med skolan osv. Snart så jävla snart slipper jag sverige, jag kan knappt bärga mig!!!! sannabarrsater.blogg.se = emo blogg, förtillfället.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0