Svar på tal:

maja funderar; vad anväder du för foundation och hur har du på den? du har så fin och jämn hy:)

Svar till Maja: hehe.. sorry men jag kan inte hjälpa dig på denna fråga, jag använder inte foundation. tycker de bara är osmidigt, de blir fläckar på kläderna, de ser inte så roligt ut när man tränar och svettas och den rinner och sist men inte minst.. man får bara dåligare hy utav de. så jag är helt naturell i ansiktet dag in och dag ut! och tack för att du tycker jag har fin hy :) jag rekomenderar att använda sig utav olika hudkrämer och sådant som gör så att du får fin hy istället för att fösöka dölja en dålig hy bakom ett lager foundation (jag menar inte att du har dålig hy, men ni förstår syftet?) Lycka till! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0