så underbart

nu är sanna happy. foten höll! däremot är konditionen nere på ca 0.1 av en skala på 10. verkligen lägesen jag hade så här dålig kondis (jag menar inte att jag har bra när jag är "tränad" heller, men såhär usel är den då inte..) jag sprang iallafall 5km och sen när jag kom hem körde jag "bensitups" med hjälp av pappa i ca 3-4minuter, de är super drygt. men är bra för ryggen & magen, vilket jag behöver träna ;)
nästa vecka blir de nytt gymkort och börja bli biffen igen, ska även börja träna fotboll då! åh jag älskar de här.


sanna♥hello kitty tofflisarna.. här sitter man helt nyduschad och känner sig riktigt fräsch, älskar den här känslan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0