om min uppdatering.

linn säger: du har vart dålig på uppdateringen på sistonde, börja uppdatera mera!! ÄLSKAR DIG BLOGG SANNA <33

Svar: visst jag håller helt med att de har vart lite dåligt, men de är mycket i skolan nu mot sommarlovet. men och sen är de jag som bestämmer hur mycket jag vill uppdatera min blogg, vad jag skriver & hur jag skriver. eller hur!? de känns ganska meningslöst att skriva ibland när man inte har någonting att skriva om då blir de lätt "hej idag har jag inte gjort så mycket, ska lägga mig nu godnatt" roligt vetande?! nej. (men ibland blir de såna inlägg ändå, yes i know.)

men jag har ett liv utanför bloggen, måste ju göra saker på fritiden för att ha något att skriva om? och vart har jag sagt att jag ska uppdatera minst så många gånger då och då? aldrig precis. så jag har aldrig sagt hur mycket jag ska uppdatera? och jag ska verkligen inte bli sveriges största bloggare, inte de jag strävar över här i livet direkt.

jag gör iallafall (oftast) ett inlägg om dagen, finns många andra bloggar som uppdaterar typ 1gång i veckan? så uppskatta att jag iallafall uppdaterar så pass ofta som jag gör, trots allt.

jag har aldrig bett om eran åsikt om min uppdatering och kommer aldrig göra heller. (förlåt, men jag blir lite... irreterad på att ni oftast bara klagar.) jag gör så gott jag kan som sagt. om de inte duger för er, så var de otroligt synd! för jag tänker inte ändra ett skit på mitt nuvarande liv pga av bloggen, inte en chans!

bra nu fick vi de avklarat också. har ni några mer åsikter om mig eller min dåliga uppdatering? skriv de på en lapp och kasta den i soptunnan! :) 

och jag uppskattar verkligen att du gillar min blogg Linn, tack för de! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0