natti natti

jag ska gå till sängen nu och sova. har inte sovit sådär jätte bra inatt heller. vaknade kl 5 och hostade så jag inte fick nå luft, sprang omkring i hela rummet och letade astma medicin och kom sedan på att den låg i jackan. de är så underbart att få astma medicin när man verkligen behöver den, ni vet som att få tutten när man var liten och ledsen! ;)
efter de så kunde jag inte somna om försen 20 i 6 och alarmet riner 10 i.

men vi hörs nog imorgon, jag har bestämt mig för att jag ska ut och springa imorgon efter skolan. nu skiter jag i om foten håller eller inte. jag har inte tränat på... 3-4veckor!? usch blir deppig utav att bara tänka på de ju..!

vi hörs imorgon iallafall sötisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0