mycket jag vill, inget jag får/kan..

JAG VILL ha ny mobil
JAG VILL att de ska bli söndag så att de någongång är över och jag får alla presenter
JAG VILL åka utomlands eller åtminstone ha 25-30grader varmt och gassande sol
JAG VILL ha massor med pengar
JAG VILL vara 15år nu
JAG VILL ha epa & kort
JAG VILL ha pojkvänn
JAG VILL träna!!
JAG VILL bli innebandy proffs
JAG VILL aldrig mer igen skada mig
JAG VILL tillbaka till örebro och vinna hela cupen

jag skulle kunna sitta här resten utav natten och komma på massor med saker som jag vill, men detta får faktist duga. nu ska jag ta och stänga av datorn och lägga mig och hoppas på att rösten är tillbaka tills imorgon.
idag har jag & pappa gjort en sak också. vad tror ni de är? ;) de ska bli så underbaaart :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0