mindre glad.....

mitt simkort skulle kommit SENAST idag så de första jag gjorde var att titta igenom posten, och jag hittade flera hundra olika simkort och hade hemskt sjukt att välja vilket jag skulle ta, alla var ju så himla stiliga när dom glänste sådär jätte vackert i lampljuset eller inte... där låg de ju inte ett ända förbannat simkort där. Vilket betyder att jag inte kan börja använda min nya mobil nu heller.... GRRRR!! :mad:

jag är trött på att alla lärare tjatar hål i huvudet på mig! "- Kom igen nu Sanna, de är bara 2veckor kvar nu.. Ta tag i detta nu och ge det sista.." Jag orkar inte! Vill inte ta tag i något, jag har redan gett mitt sista! Varje morgon då klockan ringer 10 i 6 är som en päst. Känns som om jag hellre skulle vilja klippa gräset, städa hela huset, bädda sängen 10gånger om eller krattat 4st fotbolls planer!!! (då ska ni veta att de är de tråkigaste jag vet..)

Usch så trött jag är på detta. Ont i magen har jag också.
så sjukt synd om mig just nu.... or not.
ska ta mig något och stoppa i min onda magen sedan pallra mig iväg till fotbolls träningen, hoppas min aggressivation har lagt sig när jag kommer hem igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0