jag skäms..

hej hörre ni! jag har inte skrivit något, för igår vart de ganska segt och sen idag så har jag komfirmerat mig (skriver mer om detta senare..)

jag vill be om ursäkt för igår kväll. jag brukar nämligen vara duktigt på de där med att hålla tillbaka tårarna, men jag vet inte. igår då sprack det.. och jag vill verkligen be om ursäkt till några bloggläsare som kom fram till mig och sa något då jag gick iväg. förlåt, förlåt & åter förlåt. till er som känner er träffade kan ta och skriva till mig på facebook eller lägga till mig på msn ([email protected]) vill be er om ursäkt "var & en för sig".

usch känner mig som en dålig person, totalt blä. jag blir verkligen jätte glad och uppskattar folk som kommer fram och säger att de tycker om min blogg  osv. och sen är jag en sån bra förebild och bara gick därifrån igår.. (visst, de finns anledningar till de.) men jag vill iallafall be om ursäkt ännu en gång, har inte kunnat sova inatt knappt för att jag har legat och tänkt på detta. men ni får höra av er till mig (ni vet nog själva vilka ni är.) hoppas ni hör av er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0