är detta ett skämt??!!!

jag pratade precis klart med comviq. han som jag hade beställt simkortet av hade beställt fel så att beställningen inte gick igenom, jävla klappträ!!! Så jag gjorde en ny beställning och då sa han att dom skulle bjuda på dem 95kr (som simkortet egentligen skulle kosta) men sen sa han även att dom pengar jag hade på kortet skulle jag ej få på mitt nya simkort, vilket motsvarar 295:- så jag skulle alltså få ett nytt simkort gratis som inte de fanns några pengar på alls och pappa fyllde på min mobil i förrgår. så då vart jag skapligt arg och frågade om han skämta? då svarar han: nej? hade du haft över 300kr kunde jag flyttat pengarna men inte nu. du får väl nöja dig med att du får ett nytt simkort med samma nr som i vanliga fall kostar 95kr? vilken jävla idiot. usch jag hatar sånadär uppkäftiga försäljare så jag svarade käftigt tillbaka. "Men dom andra 200kr då? dom får jag alltså inte tillbaka? nej men va bra. då skiter jag i det här. använder upp dom 295kr och sen byter till något annat abonemang som kan hålla sånt dom säger." (för när jag ringde första gången och beställde skulle jag få ha mina pengar kvar på det nya simkortet sa dom..) usch så förbannad så jag ska fan byta till telia eller något, jävla skit comviq, har skit dålig tekning också....


Kommentarer
Postat av: Comviq

Hej Fjeko,



Beställning av nytt kontantkort med samma mobilnummer kan man göra för en avgift på 95 kronor om man kan besvara de frågor som behövs. Det är enbart vid speciella orsaker som man inte kan beställa nytt kontantkort med samma mobilnummer som till exempel att man inte tankat på sitt kontantkort på 13 månader så det stängts av. Om man beställer ett kontantkort med samma mobilnummer ska pengarna man tankat på finnas kvar. Du får gärna mejla mig ditt mobilnummer så vi kan kolla upp detta åt dig. Vi vill självklart hjälpa dig att lösa detta så smidigt som möjligt.



Med vänliga hälsningar



Michaela Lindell, Comviq.

2010-05-28 @ 13:44:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0