5 maj 2010

dagen har vart rätt chill.. har gått omkring om myst i daniels tröja hela dagen. när (om) jag någon gång skaffat pojkvänn ska jag sno alla hans snygga tröjor och tossa omkring i dom, så underbart! hehe.. så passa er nu pojkar! ;) nejdå

jag ska gå och göra mig en sallad nu innan jag ska till kyrkan med komfermationen. PÅ SÖNDAG KOMFERMERAS JAG! ni ska bara veta hur mycket jag lägtat efter denna dag. äntligen är de över liksom.

måste stänga av den här burken nu. den är överhettad och låter då som ett jetflygplan som har fått något i dom där fläktarna som sitter på vingarna!? eller kanske ett tåg som är 20m långt som bromsar.. gniiiiiiiissel. HEJDÅ :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0