23maj 2010

Godmorgon! Hoppas ni har haft en super helg, så som jag haft.

Jag kom hem runt halv 1 igår och det var helt okej där borta i sjömyra. Först så var de lite... segt? Men ordnade de upp sig ;) mycket trevligt folk osv. Jag åkte med filip & adam från sjömyra till max där jag sedan satt i typ 15min och väntade på pappa. Men som tur är så fanns de folk där jag kände.  (Annars hade jag nog gått och låst in mig på toaletten.. he-he) så då åkte jag hem och åt inte bra att äta på nätterna!! sen la jag mig och kollade på OC och somnade vid halv 3 kanske.

Idag ska jag bara ta de lugnt tror jag.. Om jag och Therese kanske ska till gymmet(?) vet inte riktigt än.

Till er som undrar varför jag inte svarar på sms så har mitt comviq gått ut och jag får de inte påfyllt försen den 25te.. buuuuuuhu :(:(:( jag överlever nog ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0