11 Maj 2010

Hej pluppisar! Dagen idag har vart så otroligt skön. (förutom idrottsprovet, men de var super enkelt!) jag tänkte faktist ta med mig mitt tyska häfte och gå ut och plugga i solen.. Alla vet hur bra resultat de ger ;) jag somnar i solen med läxorna i knät! Hehe de är livet :D  skämt åsido.

det är fortfarande skapligt ovant med ny dator, har haft min andra gullunge i ca 4år så de blir lite fail bloggning nu så länge.. just nu sitter jag här och bombar folk med hur man får fram bilderna man tagit med webben så, när jag fått reda på de så får ni 2st bilder... ;)

TACK MATILDA!






fick bli 2st pussbilder till er kära läsare bara för att jag är på så bra humör idag. juste där är t-shirten jag köpte igår också..! :)


Kommentarer
Postat av: Matilda

Så lite så gumman! :)

2010-05-11 @ 20:48:15
Postat av: Matilda

så lite så gumman! :)

2010-05-11 @ 20:49:12
Postat av: maja

vad anväder du för foundation och hur har du på den? du har så fin och jämn hy:)

2010-05-13 @ 12:08:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0