Sovit gott?

Jag har blivit väckt 10gånger inatt/igår kväll. Började med att när jag precis hade somnat fick jag sms från ett okänt nr vi är hos dig om typ 2min. Kom ut och säg hej?:) vilket jag först vägrade tills jag fick reda på vilka de var och då vägrade jag ännu mer. Men efter mycket om och men så gick jag ut. Trots att jag var nyvaken och så. Sen när dom äntligen åkte så la jag mig igen men då kunde jag inte somna först.. Men efter mycket om och men så gjorde jag det. Och då ringer telefonen 3gånger med typ 5mins mellanrum. Sen vart jag väckt halv 4 av att syrran gick upp, utav mamma vid 10 i 8, somnade om. Syrran ringer kvart över 8. Jag somnar om och pappa ringde 5 över 9. Så nu gav jag upp med mitt sovande. Har dock blivit väckt av ett och ett annat sms inatt. Men de blir så långtråkigt att skriva om allt..


Detta var de första jag såg när jag vaknade. Normala katter? Skulle inte tro de..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0