ledig..

vad säger man?
underbart

 

mamma väcke mig kl 9 för jag skulle iväg på samtalet. det gick väl bra, eller kanske rättare sagt ska säga.. super. är godknäd i alla ämnen och det är många jag ligger på vg nivå i! great. mitt samtal höll på i 20min och dom sista 10minuterna slutade de med att mamma och camilla satt och prata om hur mycket alla lärare har att förbereda inför alla samtal, booring.

jag ska idag iväg med ebba &sarah (putte) till kupolen en sväng. åratal sen nu vi gjorde något brudar, ser verkligen fram emot dagen. sen ikväll har vi lag kväll. men jag hör väl av mig senare.¨

nu kom mamma in och frågade om jag och hon skulle titta på filmer sen jag och syrran va små.
självklart vela jag det. är alltid lika roligt tycker jag.
P U S S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0