ibland börjar man fundera..

Idag har Therese haft en 'jag tänker efter jag pratar'-dag tror jag?
eller nästan så man hoppas de ibland, sorry baby men..

Therese: Jag tror inte daniel är i skolan idag.
Jag: nähe, vaddårå?
Therese: han sa att han ligger i sängen nu.
Jag: nej då är han uppenbarligen inte i skolan nej.

& en annan..

therese: men va? ligger Säter i Borlänge?
jag: hehaha. skojar du?
therese: öh va? ligger de i Borlänge?
jag: men herregud. Säter är ju en ort precis som Borlänge
alida: aa. fast liiite mindre.  *suck*
therese: aha. kunde väl inte jag veta?



Kära hjärtat. Har du hört talas om ett talesätt som lyder;
tänk efter före.
de är som gjort för dig!
Men vet du vad? De är just därför jag älskar dig, för att du är grymt speciell..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0