HA HA HA

Sitter här med myskläder och hoppas på att mamma ropar att pannkakan är klar snart. Sjukt trött i huvudet efter alla dessa gymnasik lektioner, tack o lov är de bara 2 ynkliga dagar kvar. Till er som hört mig tjata om "- Åh, jag vill också ha en baby. Tänkt vad gulligt....." ni kommer slippa höra de på ett bra tag, ett riktigt bra tag till och med. Ska inte skaffa barn försen jag fyllt minst 20. Och jag ska absolut inte ha fler barn än 2. Klart om de blir trillingar så blir de ju så, men inte annars. Nog pratat om skrikande, dryga, gråtande barn på ett bra tag! Nu ropade mamma också. Ska på komfirmation efter maten och sen vidare till innebandyträning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0