Fredag

Hur underbart är de inte med fredag liksom? Hur underbart som helst, om inte underbarare? Jo de är klart de är. Min fredag har hittills vart hur perfekt som helst. Alida är äntligen frisk också, härligt bruden.

Skolan. 
Skrattade en hel del. Somnade även ett tag mitt i centralkapprummet bra Sanna!

Stan med Therese, Felicia & Alida.
Felicia klippte sig, super snyggt vart de! Jag gick och beställde klipptid tills imorgon, börjar känna i magen redan nu.. Frisören är värre än att gå till tanläkaren!
Kupolen med flickorna.
Vart ett par as tuffa brillor och ett par skor. Äntligen nya skor!


Kvällen är schema lagd, och de verkligen gillas. Jag ska vara med brudarna och vi ska nog träffa lite annat folk.. Känns som om de kommer bli en toppen helg det här. Jag är verkligen super glad idag, och har inte en aning varför. Men jag är det iallafall och de är ju bra. He-he..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0