en mindre bra dag

jag sitter här inlindad i en filt &med hello kitty tofflorna på fötterna och med en misslyckad smootie i handen. vart alldeles för mycket hallon i. jag snörvlar och har sjukt ont i halsen, foten och huvudet. bara febern som fattas.
funderar på att lägga mig och sova en stund?

dagen började med att jag försov mig till sisådär 10 över 8 och jag skulle vara på haga 9. menar absolut inte att jag måste ha typ 1timme på mig för att göra mig iordning utan jag skulle linda foten också, de tog sin lilla tid.
sen måste jag äta frukost. (några vet varför, några inte.) ja sen så tar de ca 15min att åka till haga från lilla byn där jag bor. så tiden gick och jag hann precis. fast mamma åkte åt fel håll fast tur var väl de iallafall för sarah som hade missat bussen och behövde skjuts.

studie besöket på haga var inge vidare.. segt!! precis som detta inlägg blev.



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0