Denna vecka..!

Jag tror att denna vecka kommer bli hur bra som helst. (eller hoppas iallafall, nästan säker...) Det som är mindre bra är att de är skola, men de är ganska skönt i skolan iallafall, inga läxor, prov osv.

och sen har jag inga planer alls för helgen, både bra &dåligt. då kan jag i stort sätt sova bort hela helgen men samtidigt blir de lite segt.. men otroligt underbart. slå av mobilen, dator &tv. och bara lämna omgivningen, vilket jag känner för att göra. eller för att bara vara med mig själv.

Denna vecka ska jag hinna/göra:

Gävle, SHOPPA!!

Sola

 nya gymmet (jag &felicia ska byta till...?)

börja träna upp foten på det nya gymmet

 BLI FRISK (!!)


Hur tycker ni min vecka låter? härlig, ja! &självklart kommer listan fyllas på, massa impulisar kommer förmodligen ploppa upp också. (för om jag ska vara med therese något, då blir de förmodligen en hel del såna, hon är nämligen bra på att komma på impulsidéer.) Dock skulle min vecka vart bättre om jag tog bort de där med foten och att jag är sjuk (bli frisk). men äsch, den kommer nog bli bra ändå!
Nu ska jag gå &lägga mig en stund, hörs sen..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0