den kvinnliga formen av kung(ar)

Skriver en liten text till dom två största stjärnorna i mitt liv, Felicia & Therese.
 
Dina barnbarn ba: Vad har du gjort där mamma?

osv osv, vi är dom som pratar först och tänker sen. Alla gånger vi skrattat åt något riktigt tråkigt. Alla gånger vi skrattat åt något som alla andra inte fattat vad de var, då vi påstått att något roligt hänt. Alla gånger vi skrivit sms till varandra då vi vart med killar så vi börjat gapskratta mitt upp i ingenstans. Alla tårar, blod, mat, säng, tv, rum, kläder, ja allt Therese & Felicia. Allt vi delat betyder så mycket för mig. Ni betyder lika mycket som min mobil, dator, plattång och innebandyklubba tillsammans.

Vi är som bröder, tvillingar, kusiner, tremänningar, ett par, djärvar, ekorrar, tillsammans om inte mycket, mycket bättre! Alla gånger vi kört ryskaposten med någon som knackat på dörren, haha! Jag vet inte vart jag ska varken börja eller sluta för att få ihop allt på rätt sätt, så ni verkligen förstår hur mycket detta betytt för mig. Ni ska veta att ni är världa så mycket mer än vad jag ger er. Men jag försöker iallafall och det vet ni! Energi dryck, chips, godis och hallonsoda är de vi i princip skulle kunna leva på. Juste, vi får verkligen inte glömma alla tecknade filmer.

Undrar jag hur många sekunder, minuter, timmar, dagar, veckor & månader vi vart med varandra om man skulle räkna ihop allt. De skulle nog bli en hel del. För vi saknar varandra efter 1dag, vilket kommer bli jobbigt när jag ska utomlands sen.

Förlåt för alla gånger jag vart dum, förlåt för den gången jag gick bakom din rygg (t) och förlåt för att jag tog upp det. Förlåt för alla gånger jag avbryter dig när du pratar eller inte lyssnar så bra.. Jag vet att jag är svår att leva med, förlåt. Du är helt underbar som står ut med mig, vet du det? Sanningen är att utan dig och Felicia är jag ingenting alls.

Helt sjukt vad jag älskar er flickor bara mer och mer. Ni är underbara, speciella och har verkligen allt som man kan önska sig. Ni är dem finaste någon kan få, ni är så fina som ni är. Jag är så rädd för att förlora er. Tack för att ni finns, ni är de bästa som hänt mig.

Kommentarer
Postat av: therese - P A S H I O N

Sanna du är hur underbar som helst, började skratta ite när jag läste det här. Alla minnen vi har, det är helt sjukt! Jag älskar er tjejer, mer än allt. Ni är mitt liv, mitt allt, Jag älskar er, så jävla mycket.

Sanna, Felicia å Therese, det är så det ska vara, för alltid. i swear. <3

2010-03-19 @ 09:10:10
URL: http://jagelskarfotboll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0