dagens

Sanna säger: jag fick inte ens 8 om ja la ihop allt :(
sötnos, du var verkligen sötast på svenskan när du sa de... lät som en baby som tappat snutten.
   

Jajamen, jag har trippat omkring i mina älskade träningsbyxor &munktröja hela dagen. (Dock måste jag tillägga att jag har linne på mig på den vänstra bilden men den syns inte för att håret ligger för bandet, bra då fick vi de avklarat också.)
Sen när jag kom hem så sa mamma att jag skulle hjälpa till och skotta, först trodde jag att hon skämta. Men sen när jag insåg att hon var seriös vart jag otroligt kissnödig. men efter mycket om &men så gick jag ut och skottade.
JAG HATAR SNÖ.

Har sjukt ont i revbenet och ryggen nu, inte bra.
Har snart träning, antar jag? kommer säkert inte bli någon.. men jag måste börja plugga nu, har massor att göra och eftersom jag skippade de idag så är det verkligen något som står som 1a på 'måste göra listan'.

Föresten fick jag mina omdömmen idag, inget fel på dom eftersom jag når målen i allt så..
PUSShej sötisar, för nu ska jag ringa coachen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0