Dagens snyggingar..

Äntligen är praoen slut. Nästan värt att äta tårta för, måste nästan firas. Kan ni då förstå hur underbart roligt jag haft på min prao? Inte sådär jätte skoj kanske, inget som rekomenderas.
Barn: Vart är Martin? (Martin=idrottslärare.)
Jag&Therese: Han är sjuk.
Barn: Va? Ska vi ha er idag?
Jag&Therese: Aaa precis.
Barn skriker till sina kompisar: Vi ska ha dom här idag. *Pekar på oss*
Alla: Wiho. *Springer omkring och typ skjuter på bollar, skjutsar varandra på plintar, gör kullebyttor, slåss, sparkas, skriker, gråter osv, osv.*
Therese: Men förihelvete sätt er ner? Är ni cp skadade allihopa här inne eller? *Alla sätter sig*
Jag: Hahahahaha. (Skrattar så tårarna rinne.) Nej, nu går jag och tar livet av mig.
Therese: NEJ!! *En unge ställer sig upp*
Therese: Men sitt ner sa jag ju för fan!
Jag: Ja.. Vi är ska som sagt vara era 'idrottslärare' idag, vi praoar här och heter.... *En unge ställer sig upp och springer upp på läktaren och klättrar i fönstret*
Jag: Vad håller på med? Tror du att du är en apa på Bahamas eller?
Osv, osv. Fast efter mycket om och men så vart vi favoriter från många klasser och dom vart till och med ledsna när vi sa att vi inte skulle ha dom igen, vi lyckas då Therese!
 
Lånade Johans keps till alla som undrar. Hoj!

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej Sanna! Jag tycker du har jätte fint hår och undrar om du har några tips till att få lika fint hår som dig? Alltså, om du kan visa vad du använder för schampoo&balsam osv.

Tack för en super bra blogg. Ha en bra dag! Hoppas på svar.

2010-03-21 @ 18:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0