blablabla..

Hoola amigos!
Jag har inte vart sådär jätte bra på att blogga den senaste tiden, sorry guys..
super segt att gå upp imorse eftersom jag hade ställt kl på 8 men eftersom min underbara mobil inte gillar mig så ringde aldrig klockan och jag vaknade av mig själv 20 i 9 och insåg att de vart lite ont om tid.
Jag åt en choklad muffins och tog ett glas mjölk till frukost.

Efter skolan tog jag, alida, felicia &therese bussen till kupolen. Skippade dock solningen av några anledningar som är sjukt booring för er att veta. Hittade en skinnjacka, hihi. Har 3st nu, men tänkte skänka en av dom till sis 2.
Jag var sjukt pepp på att träna idag, men direkt när jag kom ut på plan så kändes jag som en deg klump med alldeles för mycket bakpulver i, seeg. Så jag är lite smått surig nu på kroppen som inte vill som jag vill.

Har egentligen massvis att plugga, matteprov imorgon, inlämningsuppgifter och dittan&dattan. Men duktiga jag glömde alla sakerna i skåpet. Jag fick lov att klippa upp mitt 1veckas gamla lås för jag låste in nycklarna, vilket jag bara gjort 11gånger tidigare i 8an.
Duktigt..

Nu ska jag faktist gå och göra mig en sallad.
Fick förresten tillbaka mitt svenska prov idag, precis G.
PUSS





Kommentarer
Postat av: sanna

jag fick inte ens 8 om ja la ihop allt :(

2010-03-23 @ 16:18:24
URL: http://ssssssanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0