BEHÖVER SÖMN!!

Kom precis ut ur duschen, man känner sig verkligen som en ny människa nu.. inpackning &ansiktsmask osv.. 

vaknade för 1timme sen och jag somnade direkt efter jag skrivit klart. de var verkligen välbehövligt för hela mig att få lite mer sömn. ska snart gå och lägga mig igen. behövs absolut mer sömn här...!

jag ska fixa de sista nu inne på rummet &inför imorgon, för då åker jag till Gävle med: Mattsson, Denice, Malin, Sussie, Julia &Lina. Kommer nog bli en toppen dag kan jag ju säga. Lovar en massa bilder och kanske en och en annan video, bror på läget imorgon.

Underbart att mamma nyss kom in med 400kr åt mig för att hon sålt lite utav mina kläder (såna som är tex för små, sånt jag inte använder osv..) om du är intresserad av kläder är de bara att höra av sig. för jag har massor kvar!!

Nu ska jag ta och kila ut till syrran och fixa lite saker. 
Vi hörs väl imorgon, kväll(?)
godnatt..! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0