vilket liv jag har..

jag har setat ständigt på blocket dom 3-4senaste veckorna och försökt hitta den rätta bilen. Jag har nappat på många, men dom flesta jag ringt på har vart sålda.. Och när jag ser att det kommit in nya epor så blir det nästan så jag kastar mig på musen för att se vad det är. Hej jag heter Sanna & jag vill verkligen ha eb epa? Det är beroende framkallande att sitta där, tro mig. Har lagt ner kanske 5-6timmar på blocket? Och så fort det finns lediga stunder, lediga datorer var jag än är så är det facebook, bloggen & sen blocket. Herregud, jag känner mig som en bilnörd??! Börjar faktist tänka lite på det nu när jag setat och bläddrat igenom alla annonser på dom 7sidorna. Jag skämtar inte, varje annanos är "lila" (vilket dom blir när man klickat på dom, för er som inte visste det.) Det finns en som är blå och det är till en annons där dom säljer papper. Har till & med tittat på varvreg fast jag inte ens har en bil? Sanna det räcker nu, jag börjar ju bli beroende..


Kommentarer
Postat av: trdfyhfgh

Varför är inte "Dalarna" lila?

2010-06-07 @ 21:52:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0