Ny resa är bokad!

Mamma ropade på mig när jag låg i solstolen och sa att jag skulle ta med mig michaela in och kolla. Då satt hon och tittade på resor. Så vi bokade om våran resa då till Rhodos den 12/9 till den 10/10! Då vi bor 75m från havet och 300m till centrumet. Det finns även resturang, bar & pool. Och då bor vi inte på hotell, utan vi bor i en lägenhet! Hur lyxigt som helst. Och plus att det är ca 5grader varmare då i oktober än i september, 5grader ätr inte så mycket, med 30 är varmare än 25! Dessutom är det bättre att vi åker senare för att det blir så jobbigt att missa så mycket dom första veckorna i skolan.. Och det absolut bästa är då att resan vart att kosta mer än under halva priset billigare, super bra!




Visst ser det mysigt ut? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0