jag kan inte beskriva...

.... hur mycket jag vill ha epa nu!

jag blir verkligen tokig snart, skulle kunna göra va som helst för att få ha en helt egen bil på gården. jag skulle sköta om så sjukt mycket, för de kommer bli som ett barn för mig. jag kan verkligen inte beskriva min känsla just nu, att få sitta och dunka och höra ljudet från motorn. när jag åker med folk som har epa så ryser jag. kan egentligen inte ens fatta att jag kommer sitta bakom ratten på en bil snart, imon 2-3månader ska jag sitta där!!

tänk er något så sjukt underbart, kunna ta sig vart man vill, när man vill. utan att behöva anpassa sig efter någon annan än mig själv. att kunna ta sig in till stan på 5min helt själv har jag aldrig kunnat gjort förut.

jag tror ingen förstår hur mycket jag vill fylla år just nu, visst.. de finns andra som också vill bli 15år för kunna köra moppe, men just känslan utav att jag sanna barrsäter snart 15år kommer få köra bil (epa) är verkligen obeskrivligt underbart!


haha jag låter som en bilnörd jag vet. men grejen är att jag kommer känna mig så sjukt.. fri!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0