godmorgooooon sönday

cha cha bloggen!

nej men allvarligt, jag är med död än levande idag...!
det vart aldrig något falun så vi gick ut och gick en sväng, sen gick sanna hem och jag alida&sara skulle till max för dom skulle äta. då träffade vi filip, daniel, jonte, emil & axel(?) tror jag hette så. och sen skulle alida&sara till stan så då stannade jag med pojkarna, och vi åkte epa runt halva borlänge. sen hem till daniel där jag var till halv 4. så jag somnade vid 4-halv 5..

Och nu vaknade jag för 1timme sen, då jag & mor åkte och köpte nybakat bröd och grejer till frukost. ska plocka ihop här på rummet och sen slå på en film, kanske sova? antar att det ändå inte är någon som vill göra något idag så.

men tack för en toppen kväll flickor och pojkar. ni ska bara veta hur mycket jag skrattade åt danne & co! ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0