13:25 2010-06-08

Jag sov lite förlänge imorse, tror jag snoozade sisådär 10gånger vilket är 50min! så jag gick upp halv 9 då jag började 10 i 9 och det tar 5-10min in till skolan från mig med bil.. när jag kom till skolan vilket jag precis hann i tid till så skulle jag denice hanna & massa andra ta hand om 17åringar från Moldavien, ska säga er att jag sa inte mycket annat än "yes", "no" & "hello" det gick verkligen jättte bra att prata med dom... Ha-ha! ;)

ska snart iväg till stan en sväng tror jag & sedan på träning sen till stan igen, ska kolla på balen. så det kommer nog en massa bilder ikväll!

Kommentarer
Postat av: svart

joooo jag kan åka med dej med :D

2010-06-08 @ 21:44:07
URL: http://ssssssanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0