vad säger man?

Jag har en bra och en lite mindre bra nyhet.. Om man ser den från erat håll så. Jag säger den mindre bra först:

Jag tänker ta mig en såkallad bloggpaus tills vidare, söndag-måndag kan jag tänka mig. Från er sida är den säkert mindre bra som sagt. Men från min sida är det verkligen välbehövligt. Det händer alldels för mycket just nu, allt händer på samma gång. För mycket för att jag ska hinna, orka och fixa allt. Hoppas ni förstår mig..

Inatt vaknade jag utav att jag låg och drog mig själv i håret. Jag vet, låter helsjukt. Men jag vet inte. Mår så fruktansvärt dåligt över det som hänt, även fast om det inte märks eller om jag kanske visar de i verkligheten. Okej, vissa gånger kan jag bara inte hålla tillbaka tårarna, vissa som vet det. Och jag vill bara säga tack till alla som stöttar mig genom detta. Ni förstår inte hur jobbigt det är för mig.. och självklart är detta jobbigt för d också.

Men den som är bra är att: Jag kommer tillbaka!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad har hänt med denice?

2010-07-16 @ 07:43:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0