Svar på en kommentar:

h - är du och therese ovänner ? vad har hänt??? /-:

Svar: ovänner och ovänner, bror väl på hur man ser på saken. om jag säger såhär, vi är inte samma som vi var "förut" och om jag ska vara ärlig har jag inte en aning om varför det har blivit som de är nu.

Vi hade planerat hela våran sommar, allt vi skulle göra. Men det var precis som om alla våra drömmar, vart som moln och försvann. Jag vet som sagt inte varför och de gör nog ingen av oss. Men tyvärr så förändras allt med tiden..

Men även har jag hört att tiden läker alla sår, och att allt löser sig med tiden. Jag hoppas på det. Men det är de ingen som vet egentligen, hur allt slutar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0