Svar på en kommentar:

Erik om Godkväll: vad har hänt med ditt knä?

Svar: Haha, jag sa förut att jag skulle sluta med att svara såhär i inlägg.. Men jag får seriöst dåligt samvete om jag inte svarar på kommentarerna.

Hur som helst ska du få svaret. Jag sprang ihop med en målvakt när vi hade träningsmatch i torsdags. Hon "slängde sig efter bollen" då jag sprang rakt in i hennes ben, så jag ramlade framlänges. Men precis i själva smällen så vred jag till knät så det knakade ganska duktigt.. Så jag har skadat min menisk som sitter i knät.

Så ett tag kunde jag knappt stödja på knät eftersom jag hade dragit "ut menisken" från dens plats, alltså utåt ->. (Kolla bilden neranför så förstår ni nog hur jag menar.) Men nu kan jag både gå (lite haltandes) och böja på
knät! :)

Förresten så uppskattar jag jätte mycket. Om ni kommenterar med erat efternamn också. Är ju faktist roligt att veta vad de är för folk som läser min blogg. Så Erik, vem är du? :)


Kommentarer
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-07-13 @ 21:10:20
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0