bloggsvar.se fråga:

Anonym: hur kan man kontakta dig och skicka bilder till dig?

Jag svarade då med min mejl och att den även kunde kontakta mig där. Sedan så dykte de upp ett mejl från en mejl-adress jag aldrig sett förut. I Mejlet stod det att hon det var en tjej vid namnet Sofia som var 12år gammal och som var från Småland som läser min blogg (men dock vela hon inte att jag skulle skriva ut hennes blogg adress eller hotmail i bloggen.) och själklart gör jag inte det då.

Men i mejlet hade hon även bifogat en fil, en bild. En bild som gav mig en riktig tankeställare. Jag vart både chockad och nästan lite ställd. När jag tänkt efter på allt som hänt.. Men iallafall, Här har ni bilden:



Kommentarer
Postat av: h

är du och therese ovänner ? vad har hänt??? /-:

2010-07-09 @ 16:31:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0