Tjej kväll!

Ni vet ju redan varför jag inte uppdaterat idag. Har haft fotbolls sm, gick sisådär, mhm. Men vi kämpade iallafall.. Har precis fixat mig klart. Ikväll blir de brudarna Sanna, Felicia, Carlsson på taket och fleko! Och sen är jag inte hundra på om Alida skulle vara med? Men de hoppas vi :-) Vi får allt se vad vi hittar på, tror de bara blir att snacka lite skit och titta på film. Vi är bra på sånt. Nej då, men att prata liksom typ "skvaller och sånt". Kan tänka mig att de blur hur trevligt som helst, vi brukar inte direkt ofta ha tråkigt om man säger så... Hehe. Jaja, jag ska åka till Sanna nu hör av er på mobilen om de är något.


Jag just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0