Tisdag!

A'hej alla! Jag har hunnit med en hel del idag faktist.

Vart ovanligt lugn och koncentrerad i skolan (känns faktist bra!)
Bastat
Solat
Therese piercade naveln, jag höll handen!!
hehe var verkligen grym på att peppa henne, visst?! ;-)
Fått skjuts hem av Therese snälla mor!
Duschat
Ätit

Ja, min dag i tråkigform. Jag orkar verkligen inte, jag vet inte vad felet är på mig längre. Är verkligen sjukt trött och slut hela tiden. Och ont i fötterna har jag också. Pappa tycker jag ska ta en lugn vecka denna vecka. Men jag kan inte ta de lugnt. Träning är liksom allt, vet inte. Men de känns så bra att träna. Men gud. Slut pratat nu hörru Sanna. - Ja de tycker jag också. Ska titta på lite filmer mamma hyrt nu och klappa pappa snällt på kinden och få honom att fylla på min mobil. Har faktist slått nytt rekord nu, har vart utan pengar på mobilen i 1dag. Har aldrig hänt förut ska jag säga er. Men gud vad jag babblar massa ointressant. Vi hörssss


Kommentarer
Postat av: linnea

kan inte du göra "en vill ha" lista?

2010-01-12 @ 19:16:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0