svar på tal

Postad av: Maddie. Jag verkligen älskar din blogg o tycker du är super fin...avgudar dig;$ skulle lixom kunna göra vad som helst för att va i dina kläder, men jag tycker du borde vara lite mer som din ålder. jag menar, du är trots allt 14....inte 12-13. bara min åsikt om de hela, hade bra! :-)

Svar: Hallådär Maddie! Tack för det, hehe nej tror inte du skulle göra vad som helst för att vara mig. Jag lovar dig. Du tycker alltså jag beeter mig yngre än min ålder? Okej! Det är helt okej att du tycker de hörru. Ha din åsikt i de hela du, de accepterar jag. Men jag kommer aldrig ändra mig. Du kanske tycker jag verkligen ska leva som en 14åring? Se ut som ett lik med hår lika stor som USA? Men jag vill inte leva så.. Jag vill inte vara som dom flesta andra 14åringarna, fy vad tråkigt och vara lika som alla andra, jag vill vara speciell? Come on, jag är bara 14? Låt mig få vara 14 då och bestämma hur jag vill leva som 14år. Visst kan de hända att de blir lite överdrivet skratt ibland, men man tar sig i kragen efter ett tag då. Sålänge jag är ungdom tänker jag vara de också. Men sen när blev jag för stor för att vara mig själv? Aldrig. Jag skäms inte över mig själv även fast om jag nu beeter mig som 12-13år. Haha, Jag vägrar växa upp!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0