svar på tal:

Anonym om Filmtime:
Tycker du verkligen dom nya wallander filmerna är bra? Haha, själv tkr ja att dom är skitkassa men vi har ju alla olika åsikter :)

Svar: Nja, nog allt är finns de bättre wallander filmer än dom nya. Helt klart. Men dom är iallafall värda en chans.. Och den här nyaste, var inte så bra som jag förväntat mig faktist. Tycker wallander börjar bli så genomskillnigt, någon blir mördad, dom letar efter mördaren, tar först fel och tittar igenom fel hus och blabla. Och att dom alltid hinner komma i sista sek så att ingen polis "gör sig illa" är verkligen sjukt genomskillnigt. Man vet ju att någon kommer och de inte kommer hända något, lite synd också tycker jag..



Här har vi helt klart min favorit, Wallander Mastermind..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0