Super kväll!

Det blev inte riktigt som vi hade tänkt oss, men nog allt skrattade vi häcken av oss(!!) Det blev, jag Felicia Fleko & Pytte. Vi fick lite skratt- och dampanfall på BK så de kom en arg random brud och sa till oss, inte bra inte bra. Therese's svar var: Naffnaff dasch dach. Gulligt va? Lite grann, eller ganska mycket, mhm. Nu kör vi bildbomb:


fleko<3fjeko










Nu har jag skämt ut mig tillräckligt så nu får de räcka med bilder.. Hahaha-ha! Vi är verkligen inte seriösa. Okej?(!!) Vi hade bara allmänt tråkigt och var på sånt otroligt flumm humör och jag vet inte allt. Men tack brudar för en underbar kväll och jag hoppas på fler. Pippi föFAN (L) Vi hörs imorgon eller något. För nu kilar jag till sängs, helt sjukt trött efter alla dessa träningar, matcher och springturer. Nästa vecka blir en lung träningsvecka, skööönt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0