Söndag!


Sovit bra? Jag har väl sovit sådär.. Snackade i telefon igår med först Therese & sen Felicia. Jag och Felicia hade en hel del att prata om, tex hennes jävla ordspel. Hehe skoja gumman. Nej men vi pratade typ till 1 och sen velade jag sova. Fast precis när jag somnat ringer telefonen, så pratade typ till 3. Och nej de gör ingeting att du väckte mig gubben, de är helt okej. Jag har ju gjort samma sak. Eller hur? Men sen vid kvart över 3 somnade jag.



Söt liten rosett va? Hehe. Nej nu måste jag plocka ihop på rummet och sen klä på mig. Hörs sen

Kommentarer
Postat av: Anonym

sanna! hur gör man en rosett i håret på lättaste sätt?? jag har försökt men får inget bra resultat :( tack på förhand! :)

2010-01-28 @ 15:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0