Sant eller falskt?

Postad av: anna. snälla, gör ett sant eller falskt inlägg, älskar dom!(:
Svar: Självklart anna ska jag göra det. Åh tack så mycket!



Jag tränar varje dag för att jag vill ha stora muskler.


Jag tycker att de är ur snyggt när tjejer har mycket muskler. Helst ska de vara riktiga 6-pack på magen såå sexigt. Eller, tycker jag de?


'De bara är 9underbara dagar kvar tills jag och mina brudar tar tåget till Stockholm
 och springer omkring där i stan med minst 10kassar var? Och att vi tar tåget hem på kvällen. Om de inte blir som i sommas.. Vänta lite nu. Vad menar jag med de där? Tog vi inte tåget hem på kvällen i sommras, missade vi det eller blev de bara ändrade planer? Ingen som vet...


Jag ska färga håret brunt

Jag är trött på att vara ensam blondin bland mina vänner nu, eftersom alla är brunetter! Jag inte vara det själv längre, tråkigt ju. Därför har jag bestämt mig för att nu ska jag faktist göra det. eller?


Jag kommer vara totalt annorlunda tillskillnad mot alla andra 15åriga flickor (när jag fyller)
jag ska inte ha någon moppe som alla andra. Jag ska ha epa/a-traktor, nog allt är de sjukt ballt. Visst?! Kan ni tänka er mig i en bil som jag kör omkring i, i Borlänge? Hm...


Jag älskar simpson

De är ju bara för roligt, simpson. Man verkligen skrattar så man nästan tappar andan när man tittar på det. Helt sjukt, bästa serien dom har gjort någonsin är helt förälskad ju. Skulle själv kunna tänka mig att vara en av "familjen Simpson"


Jag tycker innebandy är roligare, än någonting annat
Jag lägger ner många timmar i veckan på träningar, matcher och med klubba och boll i huvudtaget. Innebandy är så otroligt bäst. Finns absolut inget roligare. Är detta sant eller falskt? Det är otroligt svårt att veta ja.

Nu har ni lite och fundera på hörreni, hoppas ni får er en riktig hjärngympa.


Kommentarer
Postat av: Sarah

haha på första bilden! fyfaaaan vad ugly xD

2010-01-14 @ 17:47:20
URL: http://saries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0