Sådär...

Nu är jag klar. Och väntar på att maten ska bli klar.. Ni förstår att i min familj är de typ totalt förbjudet att äta frukost efter kl 12 för då är de lunch man äter och då gör dom typ mat. Okej, vi äter inte 5gånger om dagen utan vi gör mat typ 1 eller 2 gånger om dagen. Men jajaja. Gud vad ointressant för er och veta. Men jag ska bädda sängen och så, sen är jag helt klart :) Får se vart jag tar vägen efter bion förmodligen hem till Sanna eftersom jag ska sova där inatt..

Postad av: Lisa. lägg in mer bilder på dig och vad du har för kläder på dig :)
Svar: Visstvisst, men jag har jämt tråkiga kläder på mig. Men om de är de du vill så okej..

Allt för er bloggläsare. Vädligt tråkiga kläder idag ja.. Men jag orkar inte bry mig! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0