Onsdag, visst är det.. Eller?

Nu vart jag lite osäker, har inte sån där jätte mycket koll nu när de är lov. Har ni sovit bra? Jag har då sovit bra dom få timmarna jag sov, med andra ord 3-4. Låg och pratade i telefon med Filip i 6timmar inatt.. Lite trött är man väl, eftersom man vart väckt först vid 10 men jag somnade om till 11 då jag fick lov att gå upp. Och nu ska jag klä på mig och fixa mig för sen ska jag på bio med family'n. Undebart..... Det kan alltid diskuteras. Nejdå, min familj är så.. söta så. Det blir iallafall avatar och jag hoppas verkligen den är lika bra som man hört.


Vi hörs när jag är färdig och har städat rummet...


Kommentarer
Postat av: lisa

lägg in mer bilder på dig och vad du har för kläder på dig :)

2010-01-06 @ 12:36:37
Postat av: Anonym

Du måste säga sen om filmen var bra!

2010-01-06 @ 15:06:38
Postat av: Michols (:

Haha! Jag pratade faktiskt också i telefon i 6 timmar inatt haha! , sanna jag saknar dig <3

2010-01-09 @ 19:10:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0