Nu är man bra skoltrött..

Det skulle sitta underbart med lov nu. Sommarlov, skulle jag kunna springa naken på stureplan för att få. Förstår ni hur mycket jag vill ha de då?! Otroligt mycket mhm. Nu har de verkligen vart så att man bara vill ligga kvar i sängen på morgonen. Jag har verkligen svårt för att både sova och äta. Okej, jag både sover och äter. Men inte som förut.. Förut åt jag typ 3gånger om dagen och nu äter jag lite i skolan och efter skolan. Jag är aldrig sugen på mat, utan bara på godis och sånt. Det är verkligen inte bra! Och de där med sova, visst sova de kan jag. Men inte somna. Jag ligger på kvällen och tänker alldeles för mycket. Jag har verkligen panik ångest vad jag vill bli när jag blir stor och sånt. Har även tänkt väldigt länge på vad som kommer hända i livet? Kommer de någonsin bli sådär underbart som man hört? Jag vet faktist inte.. Nej nu vart de mycket ointressant och onördig text. Nu fick jag ont i magen för att min blogg har blivit så boring den sista tiden. Funderat ett tag nu på att sluta, men de är helt upp till er. Ska jag lägga ner bloggen?!


Kommentarer
Postat av: Sarah

Nej för i helvete. Diggar din blogg :) Den är rolig att läsa.

2010-01-28 @ 17:47:15
URL: http://saries.blogg.se/
Postat av: Matilda Michols

Du ska inte lägga ned den :o

2010-01-28 @ 19:24:41
Postat av: Anonym

NEJ!!! Inte lägga ner :O

2010-01-29 @ 06:24:39
Postat av: Ebba

nej!

2010-01-29 @ 14:51:20
URL: http://ebbaagren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0