Lördakväll

Godkväll alla söta läsare! Vad ska ni hitta på senare då? Själv ska jag ut med Felicia och Therese och äta. Hur mysigt som helst.. Och sen blir de väl förmodligen att proppa i sig godis och titta på film. Hm, tur att man ska till gymmet imon iallafall, kan ju vara välbehövligt efter en sån här "lyxig"-kväll. Men nåja, såna här kvällar måste man få ha någon gång iallafall! Jag ska vara på stan om ca 20min så ska nog ta och börja klä på mig och sådan. Måste verkligen hinna med lite saker innan. Typ som att plocka ihop ordentligt på rummet, klä på mig klart.. och mer saker. Gah, känner mig stressad. Men vi hörs väl kanske senare. Vi får se. pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0