Hemma igen!

Hejsan alla bloggläsare! Hur står de till? Med mig är de bara bra. Allt är på topp, underbart!

Lunchat med syrran Mickis och mamma.
Klippt mig (Skulle gå ner och beställa tid så hade hon en 1½ timme senare, så jag tog den)


Syns dock inte så mycket på bilden men de är iallafall 1½cm kortare, vilket känns otroligt mycket, mhm.
Piercat mig

Gymmet med fleko ♥♥

Ska snart iväg med Mojje till vetrinären, han ska märkas och kastreras. Pluppen min! Sen blir deinnebandyträning. Så kommer inte skriva mer än såhär idag. Jag måste lägga mig tidigt så jag orkar upp imorgon till skolan. Usch, blir deprimerad bara att tänka tanken ju! Jaja. Godnatt pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0