Helt okej dag!

Hejsan alla! Jag måste erkänna att okej var lite lågt betyg om dagen, för den var ganska så toppen faktist. Fast jag var trött. Hehe, jaja. Jag var med Therese, mysigt värre! Vi lyckas med allt, vi skrattade en hel del på gymmet och efter de följde jag med henne när hon sola. Sen skyndade vi oss till bussen för vi skulle till kupolen och satte oss på bussen, den började rulla och sådär ni vet. Men efter ett tag reagerade Therese på att den inte svängde i rondellen så jag frågade en gubbe vad de var för buss han svarar: 601? Både jag och Therese slänger oss på plingan och vi skrattar och skäms.. Man hör dom på bussen säga: Snacka om att leva upp till sin hårfärg. Hm, jag är då inte blond. Men min söta pappa var på stan så han skjutsade oss :-D Vi käkade på donken, therese fel!!!! Hihi. Jaja, sen så kom min far & mor och hämta mig och nu sitter jag här och undrar om någon vill tillbringa sin kväll med mig? Isåfall är det bara att slå en pling ni. Nej nu vart de ett ganska långt och ointressant inlägg här..


Bild sen nyår, vilket jag lovade att ni skulle få. Ignonera mig bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0