Godnatt

Vad tycker ni om min nya design? Helt underbart snygg va? Tusen tack till dig Ebba. (www.ebbaagren.blogg.se) Titta in och se hennes ur snygga blogg också. Jag är super nöjd.. Hade en aning svårt att välja, eftersom hon gjorde massa olika headers:


Denna var jag sjukt sugen på först.. Men sen ångrade jag mig.

Denna var också ur snygg, men tyckte de vart lite mycket svart vitt.

Den här var också super fin. Men nej, jag bestämde mig för den jag har nu efter mycket om och men. Men de är bra, nu har jag headers på lager liksom. Men nu ringer ***** bäst jag svarar, hihi. Godnatt på er, vi hörs någon gång imon.

Kommentarer
Postat av: Ebba

det var så lite :)

2010-01-05 @ 10:57:33
URL: http://ebbaagren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0