Godmorgon tisdag!

gud så skönt de var att sova, bästa på länge! Pappa väckte mig klockan 9 för jag sa igår att jag skulle till gymmet tidigt.. Inte menade jag typ mitt i natten. När jag precis somnat om vaknar jag av att min syster typ lägger sig bredvid mig. Hehe, mysigt. Jaja, jag somnade iallafall om igen och vaknade nyss. Oj intressant, nu borde intressebjörnarna hoppa av överbelastning. Wiho!



Gymmet med mina vovvar, Therese och Felicia.
Tror vi skulle dra och käka sen eller något, de märker vi.
Sedan va med Sanna (?)

Sanna hör av dig senare hur de blir stumpan! Jag ska klä på mig och så nu så jag hinner med bussen, vilket jag tror. Eller hoppas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0