Felicia ♥♥

Hallådär alla glada (vilket jag hoppas ni är?) Hur har eran dag vart, toppen hoppas jag för de har min! :-) Felicia sov här som sagt.. Längesen jag skrattade så mycket som på dessa två dagar, mhm. Vi lunchade på Agnes idag, solade, gjorde lite ärenden på stan och sedan åkte vi till kupolen. Jag hittade en typ "träningsjacka" jag hoppas pappa kommer hem med sen.


Felicia min lilla sweetipaj. Jag vet att du älskar mig gumman, jag älskar dig också, trots du slog mig idag..........
Jaja, har faktist stor städat rummet idag. Dukig Sanna, fast har inte ännu tagit ner julpyntet, äsch... Jag tycker om att vara lite efter faktist, de kan vara trevligt. Men nu ska jag ta mig en macka och sen kommer Filip hit så tror inte de blir mer än såhär idag, vi får se. Det märks. Pusssssssss


Kommentarer
Postat av: Sarah

Haha naaaw, sötis är hon!

2010-01-07 @ 19:14:56
URL: http://saries.blogg.se/
Postat av: Anonym

SANNNA

2010-01-08 @ 12:02:22
Postat av: Felicia

DU ÄR SÅ JÄVLA DÖD!!!!!

jag slog dig för du slog mig innan! ;)

2010-01-08 @ 12:03:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0