En massa svar på tal:

Hej hallå! Var verkligen hur roligt som helst att logga in på bloggen och se att man fått en massa kommentarer och även besöksrekord 142st! Hehe. Älskar er verkligen. Okej tänkte svara på några kommentarer till å börja med..

Postat av: anonym. tjänar du pengar på din blogg om du bloggar genom videofy ? :)
Svar: Man gör de efter att ha lagt upp ett antal videobloggar och så. Men nej, jag gör de inte ännu och tror inte att jag kommer bli och göra de heller. Jag använder videofy för att jag tycker att de är bättre att använda än att ladda upp en film för "hela youtube" :-)

Verkligen stor puss på alla er som gillar min blogg och som kommenterade att jag inte skulle lägga ner den!

Postat av: anonym .jag tror att genom en video eller bilder, steg för steg skulle vara lättare än bara ord :)
Svar: Okejokej. Jag ska fixa de ikväll :-)

Vi hörs alldeles strax, ska bara ringa mina bitche's och så!! ;-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

ladda upp en ny bild på dig och therese som man ser ansikterna på? :-) länge sen se en nu!!

2010-01-29 @ 20:27:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0